Отже, що я почув на тій передачі нового і за що їй подяка, бо це ж перша справа ЗМІ - донести до глядача нову інформацію. Тепер знаю, що в нас є християнські соціалісти, що 5.10 - то не прикол, а серйозна таки справа з лібералізацією податків. Ще дізнавсь, що пан Юрій Михальчишин більше не свободовець, а пані Інна не ліберал, тільки юрист. Ці теми, як кому цікаво, я розглянув окремо, а зараз про Головне шоу конкретно і про канал ЗІК опосередковано.
1. Що ми маємо
От три передачі цього циклу.
77, 42 і 62 тисячі переглядів. А як зайти на ті посилання, то можна побачити і число лайків-дизлайків та коментів: 432-228-991, 146-124-106, 290-138-313.
Можна сказати стосовно загальної аудиторії, що це небагато або навпаки: багато. Втім, все залежить від того, в якому контексті розглядати, з чим порівнювати. Як з аудиторією серіалів чи футболу, то звісно, що мало. А як сказати, що ми маємо справу з не менше як півсотнею тисяч людей, що цікавляться політикою, то хіба це мало? Дуже, дуже багато.
А лайки і коменти? Кілька сотень людей, що мають власну позицію, виразну точку зору, готові про неї казати, сперечатись, хіба це не актив? Я не буду заглиблюватись в змістовні характеристики тих коментів, кожен може переглянути і одержати власні враження - надто вони будуть різні, щоб це намагатись обговорювати. Та й чи це взагалі можливо на такій кількості?
Але важливе питання на основі тих вражень можна сформулювати приблизно так: наскільки передача просуває оцю зацікавлену аудиторію в розумінні і вирішенні наших політичних проблем? Це ж залізно пов'язані фази: зрозуміти і тоді вже вирішити.
Або більш конструктивно: чи не можна було б ефективність наявного діалогу підвищити? Та і взагалі побачити більше діалогу, не тільки декларацій, а і аргументацій, погодження учасників в чомусь, осягнення спільного бачення проблем і шляхів їх вирішення?
77, 42 і 62 тисячі переглядів. А як зайти на ті посилання, то можна побачити і число лайків-дизлайків та коментів: 432-228-991, 146-124-106, 290-138-313.
Можна сказати стосовно загальної аудиторії, що це небагато або навпаки: багато. Втім, все залежить від того, в якому контексті розглядати, з чим порівнювати. Як з аудиторією серіалів чи футболу, то звісно, що мало. А як сказати, що ми маємо справу з не менше як півсотнею тисяч людей, що цікавляться політикою, то хіба це мало? Дуже, дуже багато.
А лайки і коменти? Кілька сотень людей, що мають власну позицію, виразну точку зору, готові про неї казати, сперечатись, хіба це не актив? Я не буду заглиблюватись в змістовні характеристики тих коментів, кожен може переглянути і одержати власні враження - надто вони будуть різні, щоб це намагатись обговорювати. Та й чи це взагалі можливо на такій кількості?
Але важливе питання на основі тих вражень можна сформулювати приблизно так: наскільки передача просуває оцю зацікавлену аудиторію в розумінні і вирішенні наших політичних проблем? Це ж залізно пов'язані фази: зрозуміти і тоді вже вирішити.
Або більш конструктивно: чи не можна було б ефективність наявного діалогу підвищити? Та і взагалі побачити більше діалогу, не тільки декларацій, а і аргументацій, погодження учасників в чомусь, осягнення спільного бачення проблем і шляхів їх вирішення?
2. Що пропонується
Для початку про це поговорити в колі людей зацікавлених. Для цього потрібна робоча гіпотеза або нульова редакція пропозиції, резолюції, концепції тощо. Будь ласка:
Дієвість передачі Головне шоу можна піднести за рахунок її просування в соцмережі, організації продовження більш ефективного обговорення питань, що постали під час ефіру, вже в іншому медійному середовищі.
Ну от така теза, ключовий момент в ній: "більш ефективне обговорення". А щоб конкретизувати, наблизитись до реалізації, означимо два можливих підходи до цієї справи: професійний і волонтерський. Звісно, то дві крайнощі, можливі і проміжні чи комбіновані варіанти. Професійний має на увазі, що журналісти каналу започаткують і будуть вести відповідні форуми, волонтерський покладає це завдання на громадськість, втім, зрозуміло, під певною орудою редакції.
До складу зацікавлених я зараховую всіх учасників передачі від редакції, але також і політиків. Як вони зацікавлені в тому діалозі, його продовженні, поглибленні, доведенні до якихось більш результативних рівнів. Тож Наталя Влащенко, Юрій Михальчишин, Макс Бужанський (1, 2, 3), Олег Єльцов, Роман Реведжук (1, 2, 3), Тарас Чорновіл, Сергій Лямець запрошені. Ну і, звісно, написав на сторінку каналу. А політики... Ні, не будемо поспішати, подивимось, чи відгукнуться журналісти.
Але де ж можна буде поговорити? А будь-де, кому де більш зручно поставити свій текст, той там і ставить, а я наведу тут посилання в залік дискусії. Цілком припускаю, що запрошені вже раніше на цю тему писали. Тоді зміцне відчуття, що вона, ця тема, дійсно важлива і користується увагою фахівців.
А можна висловитись і тут, як кому зручніше. Зважте, у редакції такого майданчику нема. Сторінка є каналом асиметричним, тільки від редакції до читача, а не навпаки. Звісно, там є коменти - ми побачимо, як вони працюють (заходити на них через відео незручно, краще з посту). До речі, там, де 900 коментів на ЮТюбі, там і на Фейсбуці 700. І 24 тисячі переглядів.
Ну от і все у якості преамбули, далі рушаємо у подорож. Навкруг Головного шоу.
До складу зацікавлених я зараховую всіх учасників передачі від редакції, але також і політиків. Як вони зацікавлені в тому діалозі, його продовженні, поглибленні, доведенні до якихось більш результативних рівнів. Тож Наталя Влащенко, Юрій Михальчишин, Макс Бужанський (1, 2, 3), Олег Єльцов, Роман Реведжук (1, 2, 3), Тарас Чорновіл, Сергій Лямець запрошені. Ну і, звісно, написав на сторінку каналу. А політики... Ні, не будемо поспішати, подивимось, чи відгукнуться журналісти.
Але де ж можна буде поговорити? А будь-де, кому де більш зручно поставити свій текст, той там і ставить, а я наведу тут посилання в залік дискусії. Цілком припускаю, що запрошені вже раніше на цю тему писали. Тоді зміцне відчуття, що вона, ця тема, дійсно важлива і користується увагою фахівців.
А можна висловитись і тут, як кому зручніше. Зважте, у редакції такого майданчику нема. Сторінка є каналом асиметричним, тільки від редакції до читача, а не навпаки. Звісно, там є коменти - ми побачимо, як вони працюють (заходити на них через відео незручно, краще з посту). До речі, там, де 900 коментів на ЮТюбі, там і на Фейсбуці 700. І 24 тисячі переглядів.
Ну от і все у якості преамбули, далі рушаємо у подорож. Навкруг Головного шоу.
3. І що вони вам сказали
Спочатку був сюрприз. Виявилось, що є ще окрема сторінка Головного щоу. Це на додаток до посилання на сторінці, не рахуючи, звісно, Ютюба. Але і на сторінці на додаток до головного посту є інші. В яких згадується запис. Трохи заплутано.
На сторінці пости такого штибу, що відповідати на них жодного сенсу нема. Так само на Ютюбі.
А от альтернатива спонтанним обговоренням - спільноти організовані, соціалісти і Наші.
На сторінці пости такого штибу, що відповідати на них жодного сенсу нема. Так само на Ютюбі.
А от альтернатива спонтанним обговоренням - спільноти організовані, соціалісти і Наші.
Я догадуюсь хто підготував цей текст "Для обговорення". Шановний - нема що обговорювати. Це ШОУ. Це щоб задурити нам голови, які вже посивіли, очі посоловіли у декого від гніву, кров в жилах кипить...
ВідповістиВидалити1. Проаналізуйте. Депутати ВРУ мають 0 рейтинг, а партії їхні фінансуються з держбюджету. Це що? МАРАЗМ!
2. Їх же (обнульованих) запрошують на ефір (на ШОУ). Для чого? Вониж нічого путнього не зробили для держави - Україна, тільки проїдають... МАРАЗМ!
3. Який результат проведених ЩОУ?! Назвіть хоча б одну передачу, з якої можна було б винести щось путнє... Ось, наприклад, з передачі Дроздова про ТОМОС. Ну і що? ГАПЛИК!
Тому, є окремі світлини і на каналі ZIK. є... Але це дуже рідко. Таке враження, що на ці передачі спеціально запрошують дебілів, горлохватів, щоб "морочили" голови тих, хто ще на щось надіється.
З повагою і найкращими Новорічними побажаннями Михайло Крисько, політичний аналітик
ХАЙ ВАС БОГ БЕРЕЖЕ!