понеділок, 17 грудня 2018 р.

У мене є мрія.

Це от щойно з'ясувалось. Надійшло чергове повідомлення з табору "синіх". Знов якесь непорозуміння між прибічниками Юрія Бойка і Олександра Вілкула. І тут я зрозумів, що в мене є мрія.

Я бачу згаданих двох політиків, а біля них ще Вадима Зіновьевича і Інну Германівну. Мабуть ще і пана Новінського, він останнім часом до мене звертається з бігбордів. Ще Євгена Мураєва. І вся ця компанія каже в один голос:

1. Час політпроектів минув. Вони завели країну у безвихідь. Ми об'єднались для створення ідеологічної масової партії, тільки так можна врятувати державу і суспільство від суцільної кризи, що насувається на нас через недосконалу, недолугу політичну систему.

2. Нова партія буде народна, вона об'єднає соціалістів і консерваторів, націоналістів і лібералів навкруг реалістичної, конкретної програми першочергових заходів, які мають дати країні мир, злагоду і можливість працювати заради її європейського майбутнього.

3. Руйнувати може кожен самотужки, збудувати країну можна тільки разом. Тому ми подаємо приклад і закликаємо українців наслідувати його по всіх містах і селах, по всіх громадах. Партію створюють не лідери, лідери тільки пропонують курс. Створюють партію рядові члени, бо тільки вони можуть зрушити країну у повсякденній політичній роботі.

---

А далі ще більше: от і Андрій Садовий з Анатолієм Гриценком щось подібне промовляють. З консервативним ухилом, але по суті так само. Про єднання навкруг ідеології, а не вождів, і про спільну роботу, а не поборення і викриття недоліків політичного опонента.

А соціалісти, націоналісти - хіба їм не варто було б так само подумати нарешті про консолідацію своїх політсил, своїх прибічників. І саме по-справжньому, по-діловому, а не в стилі чергового телешоу.

Цур мені? Чи отим маренням? А може отим політикам?




Немає коментарів:

Дописати коментар