вівторок, 28 квітня 2015 р.

Тест активності соцмереж

Ми тут говоримо про роботу в соцмережах. І можна мати різні погляди на те, як, що і де треба розміщати в тому середовищі. І як це все співвідноситься з роботою традиційного ЗМІ.

А можна не говорити, а поставити невеличкий експеримент. Полягає він ось у чому:


Є стаття на тему Майдан 3. Ось вона: http://www.business.ua/articles/internal_politics/Maydan__ili_evropeyskoe_gosudarstvo__k_chemu_idet_Ukraina-89907/

При ній комент:
Я б так сказав: або держава повернеться обличчям до того, щоб бути європейською, а не видаватись в чиїхось очах такою, або вона загине врешті-решт. Майдану 3 вона не витримає, ось в чому штука.

І є ще чотири розміщення.

У акаунті автора статті: https://www.facebook.com/zhanna.panchenko.7
У власному акаунті автора цього посту: https://www.facebook.com/vadimpetr
У групі Миколаїв.Політика.Партії: https://www.facebook.com/groups/mykolpolit/?fref=ts
У групі Старий Канцлер: https://www.facebook.com/groups/1741842106042216/?ref=ts&fref=ts

Як піде обговорення? Чи буде реакція? Від кого?

За тиждень подивимось.

І подивились. Результати такі:
Полоса газети: без змін, жодного коменту.
Акаунт автора статті: 11 лайків, 5 коментів, 5 поширень.
Акаунт автора цього посту: 1 лайк, 2 коменти.
Миколаїв. Політика. Партії: 1 лайк, 24 перегляди.
Старий Канцлер: 10 переглядів.

Про що каже такий експеримент? Подумаємо разом.

Немає коментарів:

Дописати коментар