пʼятницю, 8 вересня 2023 р.

Іван Лозовий

... був гостем у Павла Гай-Нижника:


Ну от послухали і щось подумалось... Ще ми про це з паном Іваном поговоримо, я думаю.

Я й там написав, але тут здублюю для зручності.

А зараз пан Іван в якій партії? І чи є в нього політичні переконання? Ну чи може він про себе сказати, що є лібералом, консерватором, може республіканцем?

1. Я думаю, що корупція - лише одна риса, лише один наслідок. А причина в тому, що не ті люди йдуть у політику, а ми за них голосуємо. Ну от на бухгалтера хіба директор бере когось "з вулиці"? Ні, перевірених, чесних людей. Ну от і все.

2. Ну про революцію ж не можна так легко казати. Є революція від Бандери, є від Леніна, а є від Ющенка - всі дуже різні. Питання, думаю, в тому, щоб міняти народ. Людей навертати до політичного життя, вирощувати політичну еліту від ОТГ до району, від району до області, ну а вже потім і в столицю. Звісно, в рамках партійної організації. Як може бути інакше? І це я називаю будувати Україну.

Ні, поговорити не вдалось, але скоро побачив ось що: 


Чудове гасло, я його дуже підтримую. А ну-ну докладніше...



2 коментарі:

  1. Люди запитують -- а як навести порядок?
    Влада і олігархи контролюють ЗМІ, контролюють гроші яких викидають на вибори, тож потрібен розлам, радикальні зміни, революція.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А може просто нормальна робота в Парламенті? Вже скільки було революцій в світі - включно з нашими - і щось ніяк вони нормальну будівничу роботу не замінюють. Тільки на певний час її віддаляють. Не кажучи вже про різні аспекти руїни включно з загубленими людськими життями.

      Видалити