середу, 2 жовтня 2019 р.

УРП як втілення націонал-демократії

Цікава розмова відбулась в нас з пані Валентиною Безніщенко в форумі УРП.

Я для зручності читача процитую її початок:

Валентина Безнищенко Пане Вадим Петриченко, а пропозиція про бан цілком справедлива. Здається, що Ви за високими філософіями забуваєте про реальне життя. Кажете, що "Дивно чути таке від церковного ієрарха. Скоріше це позиція ура-патріота, а не християнина. Втім, зрозуміло, його життєві враження - це галицькі волонтери, а не жителі отих домівок під обстрілами з обох боків."

Скільки ж презирства в цьому "галицькі волонтери"! Ви самі на фронті були? А Ви думку людей українців, що втратили там домівки знаєте? Ви вважаєте, що християнин повинен мовчки скоритися тому, хто прийшов його знищити? А Вам відомо, що ці священники там, на фронті, капелани? І про війну знають не з кабінетів чи келій, чи то від "галицьких волонтерів". Ви горите бажанням, щоб путінські війська прийшли у Миколаїв і розбили вашу домівку? А так буде, якщо ми не будемо захищати свої землі! Зайшла за Вашим посиланням і що побачила? Біблію? Та там нею і не пахне!!! Ось так і проявляється людська сутність!

Валентина Безнищенко Пока не баню. Можливо, забанить іще хтось із модераторів. Хочу, щоб Ви подумали над тим, що написали. І, якщо це Ваші переконання, то підіть з групи самі. Ми не займаємося пустою філософією. Ми прагматики. Ми вважаємо, що Україна наша Батьківщина, наша земля, і ми, українці, повинні перетворити її в справжню високорозвинену країну для українців. В Левка Лук`яненка є брошурка "За українську Україну! Цивілізаційний вибір України". Ми хочемо жити УКРАЇНЦЯМИ на своїй землі і жити в добробуті. А не бути рабами.

1. Про УРП


Я знайомий і з програмою УРП, і з творами Левка Лук'яненка, і з пропозиціями націоналістів щодо української цивілізації. Я вважаю, що це націонал-ліберальна політсила, яка добре презентує ту частину націоналістів, які називають себе націонал-демократами. Відтак мені дуже цікаво, як саме розвивається її ідеологія, в який бік рухається партія.

І от ця наша розмова дає чудовий матеріал саме для цього. Діалог дуже важливий для того, щоб зрозуміти одне-одного. І, зрештою, збудувати ту омріяну європейську Україну.

2. Про мої враження і прагнення


Я їх виклав саме так, як відчув. Не бачу тут ані високої філософії, ані презирства до волонтерів. Я сам волонтер, інша справа, що ліберал, а не націоналіст, але це нічого не змінює в ставленні до людей, що витрачають свій час і сили на громадянські справи.

Саме як волонтер я запустив і підтримую форуми, що мають відношення до християнської демократії. Зокрема у Миколаєві та Львові. А згаданий біблійний форум є складовою частиною проекту, присвяченого громадянській освіті третього віку. Не розумію, як можна було не помітити там посилання на біблію?



Ну а про сутність - по справах цінуємо людей, правда ж? Багато хто с атеїстів, я зокрема, тут опираються саме на біблійний досвід.

3. Про бан


Тут я вже виступаю не як ліберал, а як фахівець з електронних комунікацій. Але волонтер.

Я не раджу вживати бан нікому і николи. Звісно, не у випадках, коли йдеться про расизм чи тероризм. Навіть мат я раджу колегам не банити, а просити людину скоригувати пост. Щоб її не губити для форуму. І виховувати. Весь форум. Бо всі ж бачать реакцію модератора, не хочуть показатись дикунами. Так, тут є питання формування аудиторії, але я сподіваюсь, що для політичних форумів це не є таким актуальним, як, скажімо, для присвячених сантехніці, мисливству чи автозапчастинам.

Але як ліберал не можу не нагадати, що йдеться про свободу слова. Не буду розвивати цю тезу, тут все зрозуміло.




2 коментарі:

  1. Вражає Ваша толерантність до антидержавної позиції опонентки. Спитайте її що таке Україна як держава за 5 ознаками і де там її ідеологія.

    ВідповістиВидалити
  2. Я намагаюсь не оцінювати опонента, його позицію. Нехай це робить читач, думає, порівнює.
    Навчивсь цього, сподіваюсь, тут: https://as-ybrh.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити